100 - Q & A

1. Namn? -  jennifer posth
2. Ålder? -  13

3. Vart bor du? -  finnerödja

4. Bor tillsammans med? -  min mamma och min pappa

5. Färg på ditt hus? -  vitt och blått

6. Hus eller lägenhet? -  Hus

7. När är du född? -  1998

8. Klass? - 7:an

9. Vilket år tar du studenten? - trevlig fråga!

10. Något jobb? - nej

11. När gick du upp i morse?- 11 tror jag

12. När ska du sova? -  snart tror jag

13. Duschat idag? -  yes

14. Kramat någon idag? -  jaa

15. Pussat någon idag? - min katt? ;p

16. Vad har du ätit idag? mat och choklad<3

17. Dagens klädsel? -  jeans och en tröja

18. Dagens smink? -  inget

19. Dagens sötnos? - mr. X kanske? ;) haha nejmen.. fia :)

20. Dagens roligaste? hannas damp..

 

Socialt:

21. Har du många vänner? -  jao

22. Hur många har du pussat? - vet inte

23. Vem kramade du senast? -  mamma

25. Hur många har varit otrogen mot dig?- nää

27. Har du pojk-/flickvän? -  forever alone

28. Vem pratade du med i telefon senast? - hanna

29. Vem fick du senast sms ifrån? - emmaaa

37. Stad? -  f*finnerödja..

38. Land? -  sverige

39. Ämne i skolan? - bild maybe

40. Människa? -  nej apa

 

Favorit:

31. Film? - gillar många filmer?

32. Låt? -  haha.. jag har ingen :p

33. Mat? - Tacos!

34. Dryck? -  cola

35. Färg? -  alla!

41. Personen du tänkte på? -  nathaile :p

43. Gången du spydde? - vetinte

44. Gången du grät? -   hur fan kan man ha en favoritgång man grät?

45. Pizzan du åt? - hawaii tror jag..

46. Gången du var i Göteborg? -  i somras

47. Gången du var i Stockholm? -  typ förra veckan

48. Gången du var full? - alltid

49. Gången du var hög? - random question

 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? -  svartvitt

52. Hund eller katt? -   katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? -  båda!

54. Tvspel eller datorspel? -  inget

55. Singel eller upptagen? - upptagen!

56. Kram eller  puss -  puss ;)

57. Singel eller upptagen? -  samma fråga igeeen
58. Ragga eller bli uppraggad? -båda

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother

60. Blont eller svart hår? -  blont

61. Har du blåa ögon eller bruna? - blågrön
62. Choklad elr lakrits? -  båda! men mest lakris

63. Göteborg eller Stockholm? -  stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -  höger?

65. Coca cola eller fanta? -  coooola 
66. Pizza eller kebab? -  pizzab

67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva?

Antal

70. Personer du älskar? - min familj, mina vänner

71. Personer du hatar? - haha ingen

72. Gånger du varit full? -every day!
73. -?

74. Glassar du ätit på en dag? -  haha vet inte

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -  nadaaa
76. Gånger du haft minnesluckor?  vem räknar? :o
77. Gånger du varit hög? - alltid
78. Personer du saknar just nu? - många!

79. Gånger ditt hjärta brustit? -  haha däruu

 

Vem:

80. Vill du kyssa nu? -  ingen speciell
81. Ska du träffa imorgon? - hanna? eller är med henne nu.. :p

82. Sjöng du senast för? hanna
83. Hade du senast en msn-konversation med? - mickis!

84. Spelade du tvspel med senast? - vet inte

85. Vill du ta med på resa nu? - alla!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - många!

87. Förtjänar att dö? -  men haha

88. Är söt? -  många är söta!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ah inte hanna iaf efter som jag ska det..!

90. Gör dig glad? - mina vänner!
91. Gör dig ledsen? -  döden?

92. Vill du helst göra nu? -  sova...

93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan på måndag?

94. Vill du ha nu? -  moneyyy

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -  pengar

96. Längtar du till? -  julafton!

97. Tycker du om dina betyg? -  har inte betyg

98. Ångrar du i ditt liv? -  that's a secret!
99. Är det bästa som hänt dig?-  mycket!

100. Hur mycket är klockan? - : 00:48


aja.. seriösa svar härva!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide