The Moment I Met You.

ph by me
hej! inte jätte bra uppdatering här direkt, men det ska det ju bli ändring på! kom hem från skolan för en halv timme sen ungefär och slängde mig direkt på sängen. min mage dödar mig, har sån mensvärk så jag inte ens kan stå upp rakt.. dissdissdiss på det! så idag blir det att äta kakor och dricka te. tänker inte plugga massa(fast iof.. det måste jag ju..) tänker inte städa mitt rum utan jag ska slänga på mig mjukis byxorna och lägga mig i soffan och glo på tvn. punkt slut. haha, vad jag deppar! men har inte jättestor lust att skriva ett jätteglatt inlägg eller nått. kanske kommer ett sånt sen om jag mår bättre! ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide