121209

Hola amigos. Tänkte skriva av mig lite, känns som om det behövs.
Jag vill att min blogg ska vara rolig, intressant och inspererande. Är den den det? Nej, det är den verkligen inte. Jag är otroligt dålig på att uppdatera, har inget intressant att skriva om och ibland har noll insperation. Ibland känner jag att jag bara vill ta bort den och ibland skulle jag kunna publicera hur många inlägg som helst. 
Jag tycker det är kul att blogga, har alltid tyckt att det varit roligt, men jag vill liksom blogga om något speciellt. För jag menar, hur många bloggar finns det inte som skriver om sin vardag, kläder och musik? Det jag själv älskar är ju mode, smink och hår, tycker sånt är otroligt kul. Så nu frågar jag er, vad vill ni läsa? Vad tycker ni är intressant att titta på för bilder? Kommentera! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska blogga om smink och sånt, det är roligt att läsa!

2012-12-09 @ 17:10:40
Postat av: Anonym

Tycker att din blogg är kul att läsa för det är ju mycket mode o smink och sånt, det är super kul att läsa!!

2012-12-23 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide