-

ph's lånade av moa!
Har verkligen haft fullt upp hela helgen så har inte haft tid till att blogga, men här kommer det:
Fredag: Äntligen sportlov! Jag, Felicia och Hanna stack till örebro efter skolan och gick på bio i stan. En gång i Phuket, grym film! När filmen var slut åkte vi hem till Fias pappa och på kvällen träffade vi Moa. Najsbajs!
Lördag: Vi vaknade runt 11 kanske och sen tog vi bussen in till stan för att shoppa! Fick med mig lite saker hem, bilder kommer! Vi käkade också på La Baguette och bara hade det mysigt. Sen träffade vi Nora och Moa på kvällen igen och kollade på melodifestivalen. Bidrag nummer 8 kan ju bara....sdfihojrwcklc. Kollade också på skräckfilm på kvällen och sov 4st i två 90sängar..
Söndag: Då bar det av till skidbacken för att åka lite! Och ja.. jag kan ju säga att det känns nu dagen efter.. träningsvärk</3 Och så sov vi hos Frida på kvällen och kollade på bb.
Måndag: Upp klockan 6 för att hinna med bussen till Bodaborg! Det har vart en rolig dag, men nu är jag såååå trött.
Nu ska jag faktist sova, har längtat efter det hela helgen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide