No Update

Hejsan! Har inte haft tid eller ork till att updatera de senaste dagarna. Så här kommer det!
Fredag: Det var egentligen meningen att jag, Felicia och Hanna skulle till Felicias pappa och sova där över helgen. Men så blev det inte för hennes pappa blev sjuk. Så efter skolan hängde jag och Hanna med Felicia hem och vi hade det super ändå! Vi käkade på grindis och åkte hem och sov hos Hanna senare på kvällen.
Lördag: Då vaknade vi tidigt! Eller ja.. tvingade oss upp! Vi tog 10.08 tåget in till Örebro,Gusavsvik och va där nästan hela dagen. Började ju med att jag slog i näsan hur hårt som helst och fick ligga in något vilorum.. Annars hade vi en bra dag där med om man bortser från vad som hände på kvällen.. Det behöver vi inte ta här..
Söndag: 12 februari, allså den dagen då jag blev 14! Hade en fantastisk dag då också, firades med kalas och grejjer!
Idag, Måndag: Skolan var som vanligt, dock tråkig utan Hanna! Kom hem vid halv fyra och sen dess har jag bara tatt det lungt. Nu ska ja springa på löpbandet, städa mitt rum och plugga. Ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide