tips

1. Först tog jag en primer. Om du inte har det funkar det lika bra med en vanlig concealer. 
2. En vanlig vit ögonskugga över hela ögonlocket. 
3. Rosa ögonskugga över nästan hela ögonlocket, sedan en lila som jag la längs ''kanterna''.
4. På med lite vit kajal vid vattenlinjen(under ögat), klar!
1. Samma här, först en primer. 
2. En silvrig ögonskugga över hela ögonlocket. 
3. Svart/grå ögonskugga längs ''kanterna''.
4. Kajal vid vattenlinjen + eyeliner vid ögonfransarna, klar!
 
Sådär enkelt är det att göra sotningar! Jag är verkligen ingen proffs, det är typ andra gången jag gör detta. Men övning ger färdighet! Om ni undrar varför jag gjorde detta så var det någon som hade kommenterat och frågat ifall jag kunde göra lite sminktips, och självklart kan jag det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide