Uppdatering

 
 
Hallå där! Är lite arg på mig själv för att jag inte bloggat något alls på sommarlovet.. Men när skolan drar igång så vet jag att det kommer bli som vanligt igen. Tänkte bara berätta vad som hänt de senaste dagarna. Förra veckan var jag och min bror in till Örebro och köpte varsin ny tv, det blev en 46" samsung och jag är jätte nöjd än så länge. I måndags åkte jag, Hanna, Mamma och Pappa till Ullared och sov på motellet där en natt. Det blev en heeel del shopping och jag har inte bestämt mig än om jag ska visa er, vill ni det?
I Tisdags blev det iallafall Göteborg och Liseberg. Hade såklart kul även där fast det var mycket kö.. Fast det får man ju räkna med. 
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en bra rulle, ha det fint. 
 

Kommentarer
Postat av: julia

ja:D

2013-08-04 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide