onsdag

bild från i vintras, saknar mitt bruna hår ibland! 
 
Hej där! Får ju börja med att förklara varför jag inte uppdaterat de senaste veckorna. Jag har ju egentligen inte gjort något speciellt, har mest spenderat dagarna på stranden och i stugan faktiskt. Så himla härligt med sommar och värme! Har fått en hel del färg vilket är super. 
På måndag bär det av till Ullared med Hanna och på tisdag åker vi till Liseberg. Vi sover allså över i Ullared och vi brukar åka dit varje sommar och sova på motellet. Det ska bli så kul, har redan skrivit en låång lista haha. Jag får se när jag slänger in ett inlägg här nästa gång, men tills dess så får ni ha det bäst. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide