Örebro

 
Herregud vilken dag säger jag bara! Allt har varit upp och ner verkligen. Kan berätta lite om gårdagen först iallafall: Vi tjejer åkte till Örebro för att fira Fias födelsedag. Vi hade det super mys och på kvällen åkte vi in till stan. Där tittade jag, Fia, Hanna och Emilia på bio (Scary Movie 5) och de andra åkte hem. Vi tog bussen tillbaka till Norra Bro runt tolv och alla var helt över trötta på kvällen.
Idag: Vi gick upp tidigt och fick stressa som bara den till bussen. När vi väl kom in till stan så köpte jag det på bilderna övanför! Super nöjd! När vi väl skulle ta tåget hem så glömde jag min påse med alla kläder på perrongen.. Kom på det och jag och Hanna fick hoppa av i Kumla. Där hamnade vi, jag tjöt som aldrig förr och fick efter en timmes väntan åka tillbaka till Södra Station och som tur var hade någon lämnat i påsen. Gissa om jag är trött nu? Ikväll ska jag vara med Frida och Hanna. Ha det bra amigos, och tips från coachen: Glöm aldrig en påse full med nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide