Hår

Tänkte berätta lite om hur jag sköter mitt hår! Egentligen gör jag inget speciellt men efter att jag duschat på kvällen så tar jag i lite ''leave in'' från Nak och sedan sätter jag upp håret eller så flätar jag det. Jag borstar aldrig håret när det är vått för det sliter så otroligt mycket på håret. På morgonen (om jag sovit med uppsatt hår) så släpper jag ut det (det är fortfarande lite fuktigt då) och borstar håret och sedan ''kramar'' jag i sprayen från Oriflame och håroljan. Detta gör att jag får narliga och lagom mycket lockar i mitt hår utan att ha lockat det med en locktång. Självklart så plattar jag håret ibland, men det gjorde jag mer förut än vad jag gör nu. Det skulle nog passat mycket bättre att förklara en sån här sak i ett videoinlägg, men vet inte riktigt om det är mig grej. Hoppas ni förstod iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide