10 Sanningar

1. Jag ääälskar Chick Flicks. För er som kanske inte vet vad det är så är det en speciell typ av filmer. Exempelvis The Proposal, Just Go With It eller Mean Girls. Lite tjejjigare filmer kanske man skulle kunna säga.
2. Jag önskar so bad att jag var en morgonmänniska. Men tyvärr, tidiga mornar är verkligen ingenting för mig.
3. Eftersom jag går en yrkesförberedande linje på gymnasiet så har inte jag tillfälle att läsa till några ämnen i ettan, saknar att läsa spanska jätte mycket faktiskt. Kommer kunna läsa till det senare men känns som om jag tappat mycket.
4. Om jag fick chansen skulle jag flytta till Stockholm nu, känner mig så hemma där.
5. Jag är väldigt kreativ och älskar att skapa.
6. Att åka på språkresa kan va det bästa jag gjort. Om du har chansen, åk!!
 
7. Att flytta hemifrån var egentligen inte en så stor grej för mig som det kanske kan vara för andra. Jag har länge kunnat laga mat och ta hand om mig själv osv.
8. Jag trivs så bra med mitt gymnasieval. Linjen är verkligen helrätt och jag älskar allt vi gör på Stylist- lektionerna.
Har också kommit på att jag vill nog utbilda mig till frisör efter gymnasiet så jag kan både och. 
9. Jag vill jobba som reseledare eller något annat roligt utomlands i ett par år efter skolan.
10. Jag är världens djurvän och skulle helst bli vegetarian om jag tyckte om vegetariskt viket tyvärrr inte är fallet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide